انگیزه وبلاگ نویسی {بازی وبلاگی}

به سلامتی 31 اوت روز وبلاگ و وبلاگ سازی و وبلاگ خوانی و … رسید . همیشه برای شروع هر کاری انگیزه ای وجود داشته و این انگیزه خود دلیلی داشته که معمولا ناشی از تاثیر پذیری از شخص یا گروهی از اشخاص است.برای وبلاگ نویسی  در وبلاگستان فارسی  عده ای خیلی زود شروع کردند، به نوعی سمبل این راه شدند و عده ای هم با تاثیر گرفتن از همین اشخاص شروع کردند . در این بازی وبلاگی هر وبلاگ نویس دعوت شده باید اولین شخص یا وبلاگی  که دلیل شروع این راه بود را توضیح دهد. حرف پاچه خواری و این مدل رفتار ها نیست، روز وبلاگ است و کشف این مسئله که چه کسی از چه کسی الهام گرفته فکر می کنم خواندنی باشد.

راستی یک چاشنی هم به این بازی اضافه می کنیم و آن هم این است که دوست دارید در آینده مسیر وبلاگ نویسی به چه سطحی برسید و در حال حاضر الگوهایتان برای وبلاگ نویس چه وبلاگ یا وبلاگ هایی هستند !

badge_red

اولین بار که وبلاگ نویسی را تجربه کردم حدود سال 82 بود که آن موقع تنها وبلاگی که می خواندم، وبلاگ آرش خان سیگارچی بود. دلیلش هم این بود که این عزیز دل برادر اهل رشت بود و آن زمان مطالبی که در وبلاگش بود بیشتر شبیه خواندن یک رمان یا دیدن یک فیلم بود و نمی شد باورش کرد که زندگی برای بعضی از آدم ها در یک بازه زمانی چقدر سخت می شود. در شروع مجدد وبلاگ نویسی نمی دانم چه شد که ناگهان بعد از دیدن و چرخیدن در وبلاگ فرزاد عزیز، با نام فریاد جو گیر شدم و شروع کردم به وبلاگ نویسی در سیستم وردپرس! حالا چه بد و چه خوب هدفم از وبلاگ نویسی نوشتن و سبک شدن بود که در این میان گریزی هم به این طرف و آن طرف می زدم. در حال حاضر هم وبلاگ نویسی یک عادت شده برایم و فکر نمی کنم که حالا حالا از این عمل دست بردارم { به قولی امان از رفیق ناباب و جنس خوب}.

چاشنی: چند نفر برایم الگو هستند و یا بهتر بگویم شیوه نوشتار و رفتارشان در دنیای مجازی الگویم در ادامه راه خواهد بود، بلاگ نوشت و بامدادی دو وبلاگی هستند که هم مطالب و هم نویسندگانشان دوست داشتنی اند.به نظر من منطق و آرامش دو عنصر جدا نشدنی این دو وبلاگ هستند توضیح بیشتر از این هم فکر نمی کنم لازم باشد. فکر کنم سطح وبلاگ نویسی برای  کسی که روز نوشت می نویسد هم زیاد مهم نیست.

از طرف من تورج عاطف{ناخدای شاپرکی} ، صادق {بلاگنوشت}، حدیث{سوبر}، محراب{تاسیان} ،کمال {miniwall}، مریم{مریم} ، سروش {صحبت} ،مهرنوش محتشمی{ذهن خاکستری}، محمد {آجر پاره} ، سحر اخوان{تیلدا سحر}، عمو هوشنگ ، ایمان {فراسان}، کوچه باغ، دوشیزه شین، میمو{محمود}، بامدادی، مریم{سرگیجه}، سوما{دست نوشته های سوما}، علیرضا {یک طراح وب}، رضا{calabros}، مانیا {آدم برفی}، نجمه{ملخ}، دل زده ، سیناک، علیرضا {نون وا}، عباس {یک عباس} دعوت هستند.

22 پاسخ

  1. ای به چشم
    منزل نو هم مبارک
    مرسی محمد جان 🙂

  2. عمو كاوه دير رسيدم و فردا حتما بازي تورا جواب مي دهم و سپاسگزار از دعوتت هستم

  3. سلام.حتما شرکت می کنم. ممنون از دعوتت
    لطف می کنی 🙂 ، متشکرم

  4. سلام. خونه نو مبارکه. ممنون از دعوتت ولی….
    سلام ، مرسی .
    ولی و اما و نشد و نمیشه و این طور حرف ها نداریم:)

  5. عمو كاوه
    نوشتم به ياد رفاقت با تو
    مرسی عمو تورج گل

  6. […] (میثم) گیلانی خدابیامرز که حالا شده یک گیلمرد منو به یه بازی وبلاگی دعوت کرده که بگم اولین وبلاگی که دلیل شروع وبلاگ نویسی […]

  7. خونه ی جدید مبارک! من هم تو این بازی شرکت کردم
    http://www.1abbas.ir/1388/06/12/cause-of-blogger/

  8. گیله مرد عزیز!
    بازی وبلاگی جالبیه و مسلماً بزودی درباره اش می نویسم.

    اما گیله مرد جان! من و کجا و بامدادی عزیز کجا؟! اصلاً بنده کی باشم که بخوام الگو باشم! بی خیال برادر :دی
    متشکرم صادق جان + مخلصیم داش صادق قرار نشد تفتیش عقاید کنی دیگه 🙂

  9. ممنون از دعوتت 🙂 در اسرع وقت حتما مینویسم البته من هم در خانه جدید.البته هنوز راه نیافتاده خونه جدید.شاید دو سه روزی طول بکشه
    مخلصیم 🙂 ، ایشالله

  10. […] مرد عزیز، به مناسبت روز جهانی وبلاگ، بازی وبلاگی “انگیزه وبلاگ نویسی” را کلید زد. متاسفانه دیر متوجه دعوتشان شدم، اما به […]

  11. درود بر شما
    روز وبلاگ و وبلاگ سازی و وبلاگ خوانی بر همه و شما مبارک و شادباش
    موفق باشی
    متشکرم 🙂

  12. […] بر عکس خیلی ها (+ ، + ، +) بدون انگیزه ای من اولین وبلاگم رو ساختم! اولین بار […]

  13. به من هم سر بزنيد دوستان

  14. […] گلیه مرد عزیز (هنوز به اسم جدیدیش عادت نکردم! :دی) در مورد انگیزه وبلاگ نویسی خودش نوشته و چند وبلاگ نویس از جمله من رو دعوت به نوشتن در این مورد […]

  15. با عرض سلام، بازی یه جالب است،ولی در مورده الگوهات باهات موافقم ،!ه چه آرامشی به به ! منظوری ندارم انگار داره برام شعر میگه آرام و دل نشین، لطیف سبک مثله برگ، ناز ، مهربان و رویایی، درست گفتم؟، منظوری ندارم ولی خیلی سره وبلاگش میخندم، موفق باشی گیله مرد

  16. سلام
    رو چشمم آقا میثم.شرکت میکنم

  17. […] یک گیله مرد هم منو به بازی ای به مناسبت روز وبلاگ دعوت کرده. در این […]

  18. سلام.
    ممنون از لطفی که به من دارید. این پست را با تاخیر خوندم و به خاطر همین هم دیر این‌جا می‌نویسم.

    ارادت دارم و برات آرزوی موفقیت می‌کنم.

  19. […] 1- گیله مرد » انگیره‌ی وبلاگ‌نویسی: […]

  20. سلام
    خیلی وقته که این ورا نیومدم و کلن اینترنت نیومدم وکلن بی اعصابم سر همه ی قضایایی که می دونی یا نمی دونی و سعی کردم همه چیو عوض کنم ولی این خدا مهربون و هم دستاش رو زمین هی گند می زنن به کارا، بگذریم
    جا خوردم اینا رو دیدم، این نوشته ها رو
    امیدوارم که همه چی حل شه یه طوری
    مرسی سحر خانم 🙂

  21. […] وبلاگ‌نویسی Posted in September 4, 2009 ¬ 2:51 pmh.محراب4 Comments » میثم دعوت کرده که به مناسبت روز وبلاگ از انگیزه شروع […]

پاسخی بگذارید

