آرزوی سفر

حدود چند سال پیش اتفاقی کتاب خاطرات سفر با موتور سیکلت را خواندم، بسیار تحت تاثیر شخصیت ارنستو چه گوارا قرار گرفتم تا جایی که  یکی از آرزوهایم سفر دور ایران  با موتور سیکلت است. بیشتر اوقات تصویر ارنستو همراهم هست تا یادم باشد که می توان به خاطر دیگران از داشته های خود گذشت.

shangri_la_guevara

«من نه یک مسیحی هستم و نه یک بشردوست. من هرچیزی به جز یک مسیحی هستم، و بشردوستی در مقایسه با باوری که  من دارم بی‌ارزش به‌نظر می‌رسد. من به‌جای این‌که اجازه بدهم به یک صلیب میخ‌کوبم کنند، با هر سلاحی که دستم به آن برسد پیکار خواهم کرد.»

پ.ن1: فیس آف ویژه سالگرد تولد وبلاگستان فارسی را هم از دست ندهید.

پ.ن2: درباره ارنستو بیشتر حرف می زنم.

3 پاسخ

  1. فکر کنم بخاطر همین تاثیر پذیری است که هر جا میروی عکس چه گوارا رو هم با خودت می بری! 🙂

  2. سلام
    من از چه گوارا خوشم نمیاد ولی از سفر کردن و دنیا رو دیدن خیلی خوشم میاد به خصوص سفر با حوصله که بتونی همه چیز و همه جا رو ببینی.
    موفق باشی

  3. من دیروز فیلم che رو دیدم. بهت توصیه میکنم که ببینی(البته اگه ندیدی) خیلی جالب بود. راستش منم تحت تاثر شخصیتش قرار گرفتم.آدم جالبی بوده
    من چند روز بعد از اکران دیدم، این فیلم دو قسمته که بر اساس زندگی چه درست شده و قسمت دومش هنوز اکران نشده و اتفاقات زندی گ چه توی بولیوی و مرگش رو نشون میده

پاسخی بگذارید

