پدر و پسری که در تاریخ جاودانه شدند

تصویر زیر مقبره بروس لی و پسرش براندون لی است. بروس لی قسمتی  شیرین از خاطرات دوران کودکی  من و هم سن وسالانم را تشکیل میدهد. یاد دروانی که با دو عدد سوسیس آلمانی ژست بروس لی و نانچوکایش را می گرفتم به خیر.

brucebrandonlee

پ.ن1: زندگی نامه بروس لی در اینترنت به وفور یافت می شود، خواندنش خالی از لطف نیست.

پ.ن2: مقبره بروس لی در سیاتل آمریکا، خیابان گارفیلد است، اگر مسیرتان خورد آنطرف ها یک فاتحه از قول من برایش بخوانید.

پ.ن3: در ایام قدیم به دوستی قول داده بودم درباره ماسوتاتسو اویاما بنویسم، احتمالا مطلب ورزشی بعدی درباره اویااما خواهد بود.

4 پاسخ

  1. چقدر عکس هاشو جمع می کردم.
    اژدها وارد می شود.
    چقدر ادای صداشو در می اوردیم . همون صوتی که موقع مبارزه از گلوش در می اومدو مثل جیغ بود .
    پسرش هم که سر صحنه ی فیلم کلاغ گلوله خورد.
    گلوله مشقی نبود و براندون لی هم از دنیا رفت.
    خودش هم که مرگش مشکوک بود.
    ای کاش در این موردا هم می نوشتی.
    من هنوز هم بعضی واقات جوگیرش میشم 🙂 ، چشم این ها رو توی یه پست جدا می نویسم تا همه حالش رو ببرن 🙂

  2. بچه ی رشت هستم گیله مرد عزیز.
    ارادتمندم
    مخلصیم همشهری 🙂

  3. یادش بخیر ….

    آقا حتما سر بزن جند وقت دیگه وبلاگم ، گفتم که با مهدس پنگول داریم یه کارایی واسه کیلانی ها می کنیم
    چشم فرشاد جان ، منتظریم ببینیم چه می کنین

  4. خوشحالم هنوز یادته، منم شدید منتظرم
    خیلی دوس دارم در موردش بخونم 😉

پاسخی بگذارید

