عرش کبریایی !

نمی دانم موقع تحویل سال بود یا روز تولدم یا یکی از همین روزهایی بود که با خودم خلوت کرده بودم، به عرش کبریایی گفتم که هر چه به صلاح  و خیر است همان را برایم در نظر بگیر. مثل اینکه این بار شنیده و دقیقا یادش مانده و خلاصه به هر نحوی شده می خواهد به صلاح من کاری کند ولی فکر کنم یادش رفته که هر موجود دوپایی ظرفیتی دارد. حالا هر چقدر می گویم بیخیال، جوانی کردم و به همان خوشی ها و ناخوشی های گذشته راضیم، صلاح و این طورمسائل به ما نیامده، گوشش بدهکار نیست. اگر همین طور پیش برود نمی دانم در پایان چیزی باقی می ماند که … هر چند در اعماق ته وجودم ناراضی نیستم ولی …

9 پاسخ

  1. سلام برادر کبریایی
    خب وقتی قرار شد کبریایی باشی بسپار دست حق و دل قوی دار
    بگو بسم الله و حرکت کن
    بی خیال همه چی
    هدف از توکل یعنی همین: دل قوی داشتن، امیدوار بودن و تلاش کردن.
    یادت باشه خدا و کبریا و این حرف ها سرنوشت و زندگی رو به نفعت تغییر نمیدهند.
    برخوردار باشی از خواسته

  2. واسه منم گاهی اینجوری میشه ، یعنی شاید بدترینشم مال پارسال بود ، که الان یادم میاد خندم میگیره.
    درست میشه رفیق (:

  3. كسي به فكر گلها نيست
    كسي به فكر ماهي ها نيست
    كسي نمي خواهد باور كند كه باغچه دارد مي ميرد
    كه قلب باغچه در زير آفتاب ورم كرده است
    كه ذهن باغچه دارد آرام آرام از خاطرات سبز تهي مي شود

  4. بي خيال بابا،دنيا كه به آخر نرسيده…

  5. اميد داشته باش …

  6. سلام . من آدرس وبتونو از وب مریم پیدا کردم. نوع نگارشتون به دل مینشینه . فکر میکنم به این پستتون با شعر بهتر بشه جواب داد.

    من در این آبادی پی چیزی می گشتم
    پی خوابی شاید
    پی نوری، ریگی ، لبخندی

  7. ویوا ارنستو! درود بر شما…
    خوشم اومد از وبلاگت 🙂 … دنبالت خواهم کرد 🙂

  8. آري آير بايد به هستي اعتماد كرد
    به عشق به رويا و به ايمان و اميد
    آري باور همين است

پاسخی بگذارید

