حساب و کتاب !

می گویند آدم از هر چه بدت بیاید سرت می آید! چندی پیش رئیس بزرگ {من تا دلتان بخواهد رئیس دارم} پروژه ای برایم تعریف کردند و … . هر چه بود خود پروژه تقریبا در مرحله اول تمام شد. شب ها خواب رئیسم را میدیم که فریاد می کشید باز هم که اشتباه کردی … وقتی مرحله اول تمام شد دلم خوش بود که دیگر کابوس نمی بینم. چند روز پیش برگشت و گفت : من می خواهم از تو یک مدیر بسازم و کلی برایم هندوانه جمع و جور کرد و زیر بغلم گذاشت و در انتها مشخص شد که بر آورد هزینه ها را هم من باید حساب کنم!

Bookkeeping-Crazy1

یکی از کارهایی که دقیقا مثل خوردن بادنجان است برایم همین ضرب و جمع ریال و تومان است! از بس که عدد و رقم دیده ام چشمانم سیاهی می رود. همین حالا که دارم می نویسم وقت استراحتی است که به خودم داده ام.از حساب و کتاب کردن متنفرم! این مدل مسئولیت ها خیلی به پایان رساندنش سخت است. ای کاش می شد با یک جمله من مامانم رو می خوام از زیرش در می رفتم ولی چه می شود کرد. زندگی است دیگر… زورش زیاد است !

پ.ن: آنان که رئیس بزرگ  مرا دیده اند می دانند چی می گویم!

4 پاسخ

  1. سلام
    روزگار به کام
    آخ از رئیس نگو که کهیر میزنم!!!!
    رئیس شما مانند کوه بلندیه که هم صخره ای ، شیب تند، دارای سیاه چاله و هر لحظه ممکنه بهمن سقوط کنه، هست.
    درکت میکنم.
    پ. ن: بلند- چون قدش بلنده.
    صخره ایی- چون چیزی تو کلش فرو نمی ره.
    شیب تند- چون چیزی نمیتونه ازش بالا بره. (قابل فتح نیست)
    دارای سیاه چاله هست- چون بعضی حرف ها حالیش نیست و تازه بهش زیاد گیر بدی خودت هم توش گم میشی.
    هر لحظه ممکنه بهمن سقوط کنه- چون هم صداش بلنده و هم زود جوش میاره.
    آرزوی توفیق دارم.
    هی … می دونی که چه حسی داشتم 🙂

  2. شايد هم درست شد كي مي دونه ؟ اما كدام مديري توي اين دور و زمونه حساب و كتاب بلده ؟
    والله چی بگم عمو جان

  3. تو می تونی
    تواناییش رو داری
    می دونم 🙂

  4. داره کاراشو میندازه گردن تو. مگه مدیر هم حساب کتاب میکنه؟
    🙂 ، آره . رئیسه دیگه کاریش نمیشه کرد

پاسخی بگذارید

