چیز نوشت!

8888 نوشت : این را که به عنوان تیتر نوشته ام ، یک تاریخ است، تاریخ یک تولد، تولد یکه کودک پر دردسر. خیلی جالب است ، این همه هشت پشت سر هم! اگر زنده ماندم جمعه قرار است در کنار دوستان روز خاطره انگیزی بشود و مطمئنا یک روز فراموش نشدنی. بگذریم این روزها خودم را جمع و جور کرده ام برای شروعی دوباره، شروعی دوباره در همه ابعاد زندگی، به قولی استارتش را زده ام فقط کمی این سرماخوردگی سر به سرم می گذارد که کم کم خودش از رو می رود.

نامجو نوشت : دوستانی که چند سالی است به اتفاق هم در دنیای مجازی به سروکله هم می زنیم، نیک می دانند که در دوران نه چندان دور من از مخالفین محسن نامجو بودم، یعنی در کل و در جزء حوصله اش را نداشتم ولی بعد از دیدن فیلمی مستند درباره خودش نظرم فلان درجه در موردش عوض شد و اینجانب شدم طرفدار ایشان البته هنوز درجه ام به نوع پروپاقرصش نرسیده { از همان هایی که با کله می روند در صورت هر کس که بگوید بالای چشم محسن نامجو ابرو است}ولی برایش بسیار احترام قائل هستم تا جایی که سه روز است در مسیر رشت به انزلی آخ را گوش می کنم و می گویم همّش دلم مگیره … . خلاصه در این مورد بیشتر حرف می زنم در آینده نه چندان دور.

آی تی نوشت: استادی داریم جوان ، از همان هایی که دوست داری لپش را از شدت علاقه گاز بگیری، گفته است که می خواهد مسابقه ای وبلاگنویسانه برگزار کند و دست بر قضا این مسابقه برای ما اجباری شده چون سه نمره ناقابل درسش را شامل می شود، حالا اگر خدایی نکرده دیدید اینجا من درباره آی تی کفر گفتم به خودتان نگیرید جبر روزگار این بلا را سر آدم می آورد.

ورزشی نوشت: اگر از دید کلی نگاه کنیم جالبترین اتفاق هفته پناهندگی کارشناس دوست داشتنی کشتی مهدی رستم پور به آن ور آب است که … . اگر هم از دید جزئی نگاه کنیم افتخار پنجم شدن فوتبال ما در آسیا و قرار گرفتن بعد از بحرین است، بحرین کشوری است که اگر فوتبالیست های شاغل در ایران هر کدام یک سطل آب رویش بریزند ناپدید می شود! ای خاک بر سر این فوتبال!

نان نوشت: نان فانتزی گران شده و در پی آن فلافل هم گران می شود و دیگر عمرا بشود فلافل پارتی گرفت!

آرین نوشت: جمشید آرین یک مخترع ایرانی است که در بلژیک زندگی می کند و در ایران هم رفت آمد دارد، این نابغه خودرویی برقی  ساخته که فقط در 6 دقیقه شارژ می شود در حالی که مثلا نمونه ژاپنی اش 6 تا 8 ساعت شارژ می شود. جمشید آرین زندگی جالبی دارد و باور کنید که وطن پرست واقعی است، برای این حرفم دلیل دارم و بیشتر در این باره حرف می زنیم.با آنکه می توانست در بلژیک یا استرالیا کارش را ادامه دهد و بدون هیچ دغدغه ای تولید کند در حال حاضر مشغول احداث کارخانه ای در منطقه آزاد انزلی است تا خودروی برقی منحصر به فردش را در ایران تولید کند.

دوست نوشت: دوستی پیشاپیش برای روز تولدم فالی گرفته و از قول حافظ گفته :

گر چه بر واعظ شهر این سخن آسان نشود/تا ریا ورزد و سالوس مسلمان نشود/رندی آموز و کرم کن که نه چندان هنر است/حیوانی که ننوشد می و انسان نشود/گوهر پاک بباید که شود قابل فیض/ور نه هر سنگ و گلی لل و مرجان نشود/اسم اعظم بکند کار خود ای دل خوش باش/که به تلبیس و حیل دیو مسلمان نشود/عشق می‌ورزم و امید که این فن شریف/چون هنرهای دگر موجب حرمان نشود/دوش می‌گفت که فردا بدهم کام دلت/سببی ساز خدایا که پشیمان نشود/حسن خلقی ز خدا می‌طلبم خوی تو را/تا دگر خاطر ما از تو پریشان نشود/ذره را تا نبود همت عالی حافظ/طالب چشمه خورشید درخشان نشود

6 پاسخ

  1. درود بر 8888
    حس آغازی دوباره
    و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس
    روز ابتدای بودن
    روز تو
    روزی که تو آغاز شدی!

    روزگار به کام
    متشکرم 🙂

  2. قدر این روزها رو بدان
    سخته روزی که هیچکس یادش نباشه روز تولد توست
    هیچکس بهت تبریک نگه و حتی یک تبریک هم نداشته باشی.
    حس عجیبی به دلت می ریزه
    فراموش شده و دل شکسته
    شاید اونروز رو هیچ وقت تجربه نکنی و امیدوارم هرگز تجربه نکنی.

    آنروز من تصمیم گرفتم و «خودم را جمع و جور کرده ام برای شروعی دوباره، شروعی دوباره در همه ابعاد زندگی، به قولی استارتش را زده ام» …
    موفق باشی فقظ حواست باشه با این استارتی که زدی نری تو دیوار !

  3. اولا تولدت مبارک
    در ثانی نامجور را عشقست،‌ امیدوارم محو ابتذال شهرت نشه
    تو این آلبوم خانباجی رو خیلی دوست دارم، باید اون قسمت‌های کردیش رو هم یاد بگیرم
    مرسی محمد جان ، من هم امیدوارم که کارهاش رو تجاری نکنه و وسواسش رو حفظ کنه 🙂 ، من همّش رو دوست دارم

  4. آلبوم رو دانلود کردم خیلی زیبا بود
    خانباجی و گلادیاتور !
    از این سبک ها خیلی خوشم میاد. به اندازه ای دلگیر هم هست
    یکی میگفت تو 88.8.8 یه اتفاقی تو زندگیمون بیفته: نامزذی، عقدی، عروسی… زیادی دلش خوش بود ((=
    خوب اون هم آرزو داشت دیگه D:
    مگه تولد شماست؟ اگه هست مبارکه
    لام عاطفه خانم ، خبر های خوشی شنیدم 🙂 ، امیدوارم که همین روزها دعوت کنی بیایم شام عروسی بخوریم ، در مورد تبریک تولد هم متشکرم

  5. از طرف من هم لپ استاد را بکشید که منم در حسرت کشیدن بسیاری لپ ها هستم و چه کنم که اسلام دست و بال مرا بسته است.

    آدمی مثل آرین باید خیلی با اطرافش جنگیده باشه تا موفق شده باشه.

    راستی به خاطر گل روی رنک گوگل هم که شده لینک منو اصلاح کنید.نمره منفی داره لینک شکسته.حرف خودمان را که

    امیدوارم که خوش بگذره در اون تاریخ 🙂
    عجب ! پس حسرت لپ کشیدن داری :)) ، در مورد آرین بیشتر می نویسم اگه بتونم اجازه ازش بگیرم . چشم اون لینک هم اصلاح میکنم

  6. سلام
    آدرس ایمیلی که برات الان براتون گذاشتم درسته نمیخوام اینجا چیزی بنویسم براتون ایمیل فرستادم منتظر ایمیلتون هستم.

پاسخی بگذارید

