تولدی دیگر

یک سال دیگر گذشت، به همین سادگی. شاید به همین سادگی نباشد ولی خوب هر چه باشد خیلی زود گذشت. اگر بگویم سال بدی بود کمی به خودم و سرنوشتم کم لطفی کرده ام . فراز و نشیب های زندگیم در آرشیو وبلاگ قبلی و همین وبلاگ کاملا گویا است و لازم به توضیح بیشتر از این ندارم در همین یک سال یاد گرفتم که همیشه در هر لحظه می شود لحظه ای سخت تر را تجربه کرد. حالا که مشغول پیدا کردن دکمه های کیبورد هستم به یک سال گذشته فکر میکنم و دوست دارم اگر سال دیگر عمرم به دنیا بود همین جا بنویسم خدایا شکرت … برای داشته ها و نداشته هایم.

راستش انتظار  این را نداشتم که 88/8/8 اینقدر برایم غافلگیر کننده باشد،آن از sms های ساعت 12 شب فرزاد که غافلگیرم کرد واین از پدر و مادرم که بعد از سالها برایم کیک خریدند و دوباره آن ازلطف و محبت دوستانی که شاید سه یا چهار سال بیشتر از آشناییمان نمی گذرد. اصلا نمی دانم به چه زبانی بگویم، دوست داشتم گزارش بنویسم ولی نمی توانم. چند بار نوشتم و پاک کردم و دلم به این خوش است که وقتی خواستم مطلبم را منتشر کنم دوستان زحمتش را کشیده باشند و من فقط لینک بدهم. راستش هنوز هم حسی غریب مرا از این همه لطف شوکه کرده است. صادق و حدیثه عزیز که تمامی زحمت ها بر دوششان بود و الحق والانصاف فکر کنم بهترین تولد زندگیم را برایم در آلبوم خاطراتم ثبت کردند.

فقط میتوانم بگویم، محمود، علیرضا، محراب، عباس، روزبه، بابک، علیرضا، میثاق ، امیر، حدیث و صادق عزیز ازشما متشکرم، راستش می دانم که این تشکرکافی نیست ولی باز هم متشکرم.

فکر می کنم خوشبختی یعنی همین که بتوانیم همدگیر را دوست داشته باشیم

خودمانیم چقدر نکته در زندگی وجود دارد برای ذوق کردن، مثلا یکی همین تاریخ تولد امسالم که شد پر از 8، یا جمع دوستانه ما و … . ببخشید که حداقل عکسی از کیک ندارم که برایتان بگذارم ولی جایتان خالی بود. باشد که همیشه به شادی و با دل خوش کنار هم جمع شویم.راستی حکایت تاریخی تولدم را هم می توانید اینجا بخوانید.

———————————————–

پ.ن1: این نوشته را ساعت 1:30 دقیقه بامداد نوشتم، به بزرگی خود ببخشید، بعضی اتفاقات را نمی شود با کلمه توصیف کرد، باید دید و از نزدیک حسش کرد.

پ.ن2: 8 آبان سالگرد شروع وبلاگ نویسی من نیز هست.

پ.ن3: المیرای عزیز که از خوانندگان و البته دوستان سبز اندیش بالاخره وبلاگش را ایجاد کرد. هر از چند گاهی مطلبی می نوشت و منتشر می کردم.

12 پاسخ

  1. درود بر شما
    حداقل کاری بود که می توانستم بکنم
    تو ارزشت بسیار بسیار بیشتر از این حرف هاست.
    زنده و پاینده باشی.
    متشکرم 🙂

  2. یادمه چند وقت پیش که نوشته بودی تولدت همزمان شده با چنین تاریخی، برام خیلی جالب بود و فکرش رو نمی‌کردم که این روز باعث بشه در کنار شما و بقیه دوستان باشم.
    خوشحال شدم از دیدار و آشنایی با شما در دنیای حقیقی و آرزوی بهترین‌ها رو دارم و امیدوارم که سال خوبی برات باشه.
    من هم خوشحال شدم ، در کل روز خوب و به یاد ماندنی شد + باز هم متشکرم میثاق جان

  3. درود بر گیله مرد

    امیدوارم همیشه شاد و سربلند باشی.

    گفت از دوست چه دیدی که چنین مسروری
    گفت از دوست همین بی که ز ما یاد کند
    مرسی المیرای عزیز 🙂 ، من هم برات آرزوی موفقیت دارم

  4. سلام. من هم بهتون تبریک می‌گم…
    میبخشی که نتونستم بیام… گیلان نبودم…

    پایدار باشی…
    سلام کاوه جان ، مرسی ایشالله توی قرارهای بعدی ببینیمت

  5. تولدت مبارک، امیدوارم همیشه مثل الان احساس خوشبختی کنی!
    مرسی ایمان جان 🙂

  6. و من درجستجوي سايه ها خويشتنم را يافته ام
    من در اوهام خيال رويا را شناخته ام
    من دانستم كه نه وهمم و نه رويا
    من خويشتنم سايه اي ز پرديس خدا
    تولدت مبارك
    متشکرم تورج جان ، شعر قشنگی بود

  7. […] جایی که نهار خوردیم اینجا بوده ، همچنین شرح دوستان + + […]

  8. من باب وظیفه: تولدتان مبارک!
    متشکرم ، حالا چرا من باب وظیفه ؟

  9. خوشحالم که روز خوبی داشتی 🙂

    تولد بلاگ نویسیت هم مبارک 🙂
    متشکرم بابت همه چیز 🙂

  10. واییییییییییی! من دوباره دیر رسیدم ! ببخش !
    تولدت هزار بار مبارک ! ایشالا سال دیگه فقط لیست موفقیتهای این یک ساله جاری ، چند صفحه پست بشه و بخونیم و شاد بشیم 🙂
    مرسی خانم محتشمی 🙂

  11. حاجی چرا بهم نگفتی؟
    به هر حال
    تولدت مبارک و برات سال های سال عمر باعزت آرزو دارم.

    همیشه پاینده باشی

پاسخی بگذارید

