وقتی که از ایران خواندم

گفته بودم که انجمنی در دانشگاه تشکیل داده ایم هنری، ادبی، فرهنگی و علمی … . این انجمن برای 16 آذر جشنی تدارک دیده و کمی تا قسمتی هم قرار است اجرای موسیقی داشته باشد. نمی دانم چه شده که سرپرست گروه موسیقی تصمیم گرفت از صدای من به عنوان تک خوان یکی  از کارهایش استفاده کند، آن هم در چه آهنگی ! ایران ایران استاد محمد نوری !

یک بار تمرین کردیم و بار دوم برای بچه های انجمن خواندیم.اولین بار خواندن در جمع کمی سخت بود ولی خوب هر چه بود خودم که کیف کردم، از چهره بقیه هم می شد حس کرد که صدایم به آن بدی هم نیست که فکرش را می کردم. حالا اگر شد یک بار که درست و حسابی یاور تمرینات استاد شد ضبط شده اش را می گذارم که ببینید چه بلایی سر اثر جاویدان استاد نوری آورده ایم!

پ.ن1: PES10  فوق العاده است!

پ.ن2: باز هم از دوستانی که در ایام تولد در دنیای مجازی و واقعی به من لطف داشتند سپاسگذارم.

پ.ن3: احتمالا اکانت جدید توئیترم را به زودی در معرض دید عموم قرار می دهم.

پ.ن4: کامنت ها پست قبلی رو هم به زودی جواب میدم، البته با عرض معذرت.

س.ن: در هر صورت نحسی 13 آبان دامن یکی از دو گروه را خواهد گرفت!

6 پاسخ

  1. ای بابا پس چرا جمعه نخوندی برامون؟ 😀
    خوب دفعه بعد براتون می خونم ولی اگه همتون فرار کردین دیگه به من مربوط نیستا 🙂

  2. سلام
    خیلی خوبه
    صداتون خیلی خوبه و باید اجرای شما شنیدنی باشه
    دمت گرم و صدایت پر طنین باد
    مرسی فرزاد جان 🙂

  3. از ته وجود اي ايران ترنم كن گواراي وجودت رفيق
    مرسی تورج جان:)

  4. درود

    بنده خدا استاد محمد نوری……

    راستی، خیلی هم دلت بخواد لینکت کنم، حالا از این به بعد هرچی اصرار هم کنی عمرا لینکت نمی کنم.[آیکون جدی نگیرید!!!]

    پایدار باشی و سبز
    :))) ، آره بنده خدا استاد …
    من کوچیکتم ، خواهش می کنم 🙂 حو.به ؟ راضی شدی ؟

  5. بابا خوش صدا
    بابا بنان
    :)) حنجره حلبی هستم در خدمتتون

  6. درود
    حالا چون خيلي خيلي خيلي اصرار كردي اجازه مي‌دم لينكم كني [شكلك بچه پررو].
    راستي خوبي؟ چه خبرا؟ دانشگاه چي شد؟ كجا رفتي دست‌آخر؟
    اميدوارم هرجا هستي، شاد و تندرست باشي. و اينكه بهم يه سر بزن، اگه مشاعره دوست داشته باشي، خبرهاي خوبي برات دارم.
    پايدار باشي و سبز

پاسخی بگذارید

