خدایا بخوان و بخوان …

و خدایی که در این نزدیکی هایی، تنها تو صدایم را می شنوی و نگاهم را می فهمی…

نگذار دوباره به همه چیز و حتی خودت شک کنم …

نگذار که دوباره خودم را گم کنم …

کمکم کن …

اگر نمی توانی به زمان سرعت ببخشی همین حالا متوقفش کن، خسته شده ام! نمی توانم به آدم هایی که تو خلقشان کردی اطمینان کنم. نمی توانم حرف دلم را بزنم. جراتش را ندارم فریاد بزنم! دهانم را باز کنم بغضم می ترکد و دوباره می شکنم. هیچ کس نمی داند، هیچ کس نمی داند … تنها دردم این است که تو می دانی و کاری نمی کنی . تحمل این همه فشار را ندارم، ظرفیتم تمام شده …پاهایم سست شده  با این همه، میبینی که کشان کشان دارم حرکت می کنم … همین برات کافی نیست ؟ دیگر چه اندازه می خواهی خودم را بشکنم؟ چقدر می خواهی دست از دلبستگی هایم بکشم ؟ اگر معامله می کنی باشد من هم پایه هستم. همه آن چیز هایی  که گرفتی مال خودت، چرا دروغ بگویم خودت دادی خودت هم گرفتی خیالی نیست. ولی کمی معرفت، کمی انصاف  خرج کن  کمی آرامش به من بده … همین نه بیشتر نه کمتر …

همین ها را دیشب برایت زار زدم نه تنها نشنیدی بلکه  بدتر کردی! باور کن بریده ام حداقل کمی آپگریدم کن تا ظرفیتم بیستر بشود. تو که خدایی حرفم را نمی شنوی چه برسد بنده تو که دستش جایی بند نیست.

پ.ن: جدی نگیرید، به کسی هم بر نخورد، هر چقدر فریاد زدم نشنید، دلم گرفته بود و گوشی پیدا نکردم گفتم بیایم و کمی خودم را خالی کنم.

8 پاسخ

  1. چقدر سخته وقتی تنها کسی که بارت مونده خدا باشه و از اون هم هیچ صدا و نشونه ای نیاد

  2. همه چی حل می شه حاجی.
    توکل کن

  3. خورشید آرمیده در بستر نرم رویاها تا سحرگاه طلوع در نگاه تو تا آن زمان

    که خواب از دوچشم میروبی.

    پنجره ای بروی چشمانم بگشا تا در ضیافت عاشقانه ها ی آن دو نگاه

    مشتاق مدهوش شوم و از جهان و هر چه در آن است برهم.

    در دشت بی انتهای دستانت روزی روئیدم روزی همچون دیگر روزها در

    دستانی که آشیان مرغان مهاجر بودند.

    تو با نسیم مواجی که بروی دشتها ی مملو از شقایق با عطر

    نفسهایت ترسیم میکردی درسی رابه من میآموختی که در هیچ

    مکتبی فرا نگرفته بودم درس عاشقی….به من شیدا! به من از خود

    رهیده…..و نمیدانستی من تو بودم از همان دیدار نخست نفسهایم

  4. سلام ابر مرد عرصه پیکار
    قوی باش و صبور
    با پشتکار و معقولانه برخورد کرد ن و تفکر در آنچه دل میخواهد و خب صد البته قبول واقعیت ها و بازم خب هزار البته مقاومت و شکیبایی و گاه پذیرش آنچه که واقعیت ولی تلخه، خودش هنر و شجاعت هست.
    پیروز و سربلند باشی

  5. سلام
    برنده کسی نیست که تاس خوب می آورد، بلکه کسی است که تاس بد را خوب بازی می کند.
    امروز روز زیبایی ست. 28 آبان 88 13تکرار نشدنی ست. متفاوت خدا را بخوان. ببین خدا چه چیزی ندارد همان را برایش ببر.
    خدا چه چیزی ندارد؟
    خدا نیاز ندارد.
    برایش نیاز ببر در نیایش امروزت.
    خدا را با نیاز بخوان.
    با نیازی که منحصر به فرد است. و فقط از درون تو برمی خیزد. امروز را برایش تکراری نباش.
    امروز من متفاوت تر از هر روز دوستش دارم. و این تنها آرامم می کند.

  6. چی گی ره تی دیل بازم بیگیفته ؟

  7. شما را دعوت به آرامش با دیازپام 10 میکنم…!

پاسخی بگذارید

