نماز شُکر !

گفتم این طور نباشد که همش غرغر هایم را اینجا بنویسم، فقط ناله کنم که هی چرا این طورشد و آن طور نشد! چند رکعت نماز شُکر به جا می آورم از نوع مجازی اش!خدایا شکرت که برای یک روز هم شده دوباره کمی آرامش بسته بندی شده برایم فرستادی. خودمانیم خوب خدایی هستی ، آنقدر خوبی که آدم دلش می خواهد لپت را یک گاز عشقولانه بگیرد. البته امیدوارم که جو گیر نشوی و هوس کنی دوباره هست و نیستم را مورد عنایت قرار بدهی !

خداجان در کل مخلصیم از نوع دربست تو راهی هم به شرطی سوار می کنم که باران ببارد، خودت راضی باشی، آن کسی هم که قرار است سوار شود چتر نداشته باشد و حسابی خیس شده باشد!

به قولی همه چی آرومه … من چقدر خوشحالم…

2 پاسخ

  1. بسیار عالی !
    بزن زنگ و

  2. و باز می گردیم به خدایی که در این نزدیکی ست
    کودکانه 1:
    چه شد بوته غصه درا
    درون دلم کاشتی
    خدا جان چه باید کنم؟
    که با من شوی آشتی؟
    و نگاه کودکانه به خانه خدا گفت:
    تو که می گی من خونه دارم و من خونه دارم پس آشپزخونه ات کجاست؟
    کودکانه 3:
    خوشحالم که از خوشحالیت خوشحالم.
    کودکانه4:
    خداي عزيز ! در مدرسه به ما گفته اند كه تو چكار مي كني ، اگر تو بري تعطيلات ، چه كسي كارهايت را انجام مي دهد ؟
    کودکانه 4:
    خدای عزيز!
    من هميشه در فکر تو هستم حتی وقتی که دعا نمی‌کنم
    خدايا من تو و همکارانت را دوست دارم
    کودکانه5:
    خداي عزيز !فكر نمي كنم هيچ كس مي توانست خدايي بهتر از تو باشد . مي خوام اينو بدوني كه اين حرفو به خاطر اينكه الان تو خدايي ، نمي زنم
    کودکانه 6:
    خدايا ميشه شنبه ها رو تعطيل کني ولي يکشنبه ها را نه؟ چون ما جلسه ترنج داريم.
    کودکانه های من:
    خدايا تو من را دوست داري؟ براي تولد من کادو مياوري؟
    خدايا تو مرا هيچ وقت پاي تخته نمي فرستی. آخه چرا من هميشه آخر هستم؟
    خدايا آخه چرا من را بچه دوم کردي؟ آخر من خسته شدم. چون پدرم ميگه بچه دوم بايد بخشش داشته باشد. حداقل من را پسر ميکردي تا من اينقدر نازک نارنجي نباشم.
    خدايا من دوست دارم تو را ببينم پس امروز بيا تو کتابخونه
    خدايا از تو تشکر مي کنم که من به آمپول پني سيلين حساسيت دارم و دکتر هر وقت مي خواهد براي من آمپول بنويسد مادرم مي گويد که حساسيت دارم و دکتر جاي آمپول قرص مي نويسد. .

پاسخی بگذارید

