می ترسند و می ترسند !

چند روز پیش در سطح شهر یک بنر بزرگ به چشمم خورد که موضوعش درباره دلایل بررسی براندازی نرم و این مدا خزعبلات بود! تازه نمایش اعترافات هم ضمیمه برنامه بود! کلی هم تصویر جنبش سبزی را ضمیمه اش کرده بودند و جالبتر عکس اسرائیل و آمریکا بود که در لابلای تصاویر دیده می شد. نکته جالب این بود که برای حضور در جلسه باید با یک عدد شماره تلفن تماس گرفته می شد و جا رزرو می کردی! خلاصه از آنجایی که من با دیدن این بنر از خودم بیخود شدم و تصمیم گرفتم افکار پوچ گذشته را به فراموشی بسپارم یک عدد کارت تلفن تهیه کردم و با شماره مزبور تماسی گرفتم تا بلکه در آن جلسه به راه راست هدایت بشوم! ولی انگار که خدا هم نمی خواست من آدم بشوم و افکار گذشته را کنار بگذارم، برادر {و شاید هم خواهر} گرامی جواب نمی داد! اینجانب که شدیدا در صدد این بودم که به راه راست هدایت شوم با یکی از دوستان ذوب در ولایت تماس گرفتم تا بلکه با پارتی بازی های خاص بشود ما هم به راه راست هدایت بشویم و البته سوژه ای برای خوانندگان این وبلاگ پیدا کنیم!

دوست عزیز بعد از کلی احوال پرسی و بالا و پائین قرار شد که برایم جایی رزرو کند. صبح روز بعد عزیز دل برادر تماس گرفت و گفت: میثم جان، برنامه از مسجد قدس به مکانی کوچکتر در یکی از ادارات دولتی تغییر کرده ومسئول هماهنگی فقط در صورت شناسایی مدعوین اجازه حضور در جلسه را می دهد! من که از این حرف به شدت خنده ام گرفته بود، به این دوست ذوب شده گفتم، این رفقایت هم چیزشان خل است! این همه بنر و پوستر زده اند حالا این طور می گویند ؟ این رفیق شفیق ما هم که دید حرف حق جواب ندارد فحشی نثار خودشان کرد و عذر خواهی و این طور مسائل ونثار من و امثال من کرد ورفت پی کارش !

حالا چرا اینها را گفتم، خواستم بدانید که هنوز هم که هنوزه مثل سگ می ترسند! می ترسند که احیانا در چنین مراسمی که می خواهد قدرتشان را به رخ بکشند سرتا پایشان چیز اندود بشود و … . به هر حال دوستانی که آن طرف طرز فکر ما حضور دارید کمتر خودتان را این گونه ضایع کنید!

3 پاسخ

  1. واقعا! این ترسشون از مرگ براشون بیشتر مرگ‌آوره!

  2. خب ترس هم داره
    الان از خودشون هم میترسن
    به خودیها هم نمی تونن اعتماد کنند
    چه برسه به مردم عامی

    پیروزی نزدیک است

  3. ای وابسته به عناصر اسراییلی!
    ای خائن!
    من که میدونم تو دستت با اون اوباما تو یه کاسه اس…
    واسه من مطلب سیاسی مینویسی؟!
    بفرستمت کهریزک؟
    دلت هوس نوشابه کرده؟

پاسخی بگذارید

