نخستین جشنواره وبلاگ نویسی شهر انزلی !

از حدود دو ماه پیش وقتی که انجمن ترنج شروع به کار کرد در صدد این بودم که به پای بقیه دوستان را به دنیای دوست داشتنی وبلاگ نویسی باز کنم. بعد از رایزنی با یکی دو نفر از اساتید اهل دل قرار شد که جشنواره ای وبلاگ نویسانه در حوزه علوم کامپیوتر برگزار کنیم. برای شروع از شهر انزلی شروع کردیم و اگر خدا بخواهد و این جشنواره دانشجویی به خوبی برگزار شودبه طور یقین در سطح استان و حتی سه استان شمالی برگزار خواهد شد.

پوستر ها چاپ شد و از امروز در مراکز آموزشی شهر توزیع می شود، در کل تجربه سخت والبته  جالبی است. بدون پول و امکانات همه چیز دارد به خوبی جلو می رود. هر چند کمی تا قسمتی هم دخالت های اعصاب خورد کن حوصله را به سر می برد ولی خوب، هر چه هست خود من که راضی هستم.

حدود دوهفته هم هست که شروع کرده ام بذر اعتیاد به وردپرس را پاشیده ام و فکر کنم در همین ماه صد نفری را به جامعه وردپرس فارسی اضافه کنم. در ضمن دوستانی که همدیگر را می شناسیم، برای مسابقات استانی به شدت روی شما حساب باز کرده ام. فعلا باید دید نتیجه کار در این وسعت چه می شود و بعد برنامه ریزی برای مرحله استانی را شروع خواهیم کرد. اینجا در مورد مقررات مسابقه نوشته شده و پوستر مسابقات هم فایلش همراهم نیست، به بزرگی خود ببخشید. من با یکی از بندهایی که به شدت مشکل دارم، تعیین محدودیت سنی برای شرکت کنندگان است، که به طور یقین در مرحله استانی کمی تا قسمتی قوانین را عوض می کنیم.

3 پاسخ

  1. سلام
    آرزوی پیروزی و سربلندی برای شما می کنم.
    تا به زودی و خبر های خوب
    بدرود

  2. توی سایت نتونستم اطلاعات تماس پیدا کنم برای همین اینجا نوشتم. سایت OLC اعلام آمادگی می کنه که به رندگان مسابقه اکانت آموزش زبان انگلیسی هدیه بده. این موضوع رو چطوری باید به اطلاع مسئولین جشنواره رسوند؟

  3. میبینم هی اصرار میکنی بیام اینجا !

پاسخی بگذارید

