حال من …

دوستی دارم که شاعر است و هر وقت میپرسم چه طوری ، اگر خوب باشد می خندد و می خندد و اگر پنچر باشد می گوید:  حال من خوب است همچون حال گل/حال گل در دست چنگیز مغول .

این روزها کمتر به این زاویه مجازی می رسم،دلیلش هم که مشخص است  زندگی  شوخی سرش نمی شود. فعلا دارم برای این جشواره چند پست آماده می کنم و اگر خدایی نکرده مطلبی غیر از خاطرات و سربه سر گذاشتن دیگران دیدید تعجب نکنبد.

+ دلم بدجور هوای سفر کرده، احتمالا بعد از امتحانات  یک هفته ای بروم  جای دوری که دست خودم هم به خودم نرسد …

5 پاسخ

  1. گیله مرد قهرمان می شه
    خدا می دونه که حقشه
    به لطف یزدان و بچه ها
    گیله مرد قهرمان می شه
    گیله مرد قهرمان می شه

  2. انشاالله حالتون خوب باشه همیشه!

  3. خوش خبر باشی رفیق

  4. سلام گیله مرد تازه باوبتون آشنا شدم
    منم گیلانی ام
    گیله مرد باشی گیله مرد.
    راستی خیلی شعر دوست تون هم قشنگ بود

  5. شاد، تندرست و سربلند باشي گيله‌مرد

پاسخی بگذارید

