فیلمی برای آنهایی که دوست دارند عدالت خودشان را اجرا کنند !

دیر زمانی  بود که فیلمی دلچسب ندیده بودم، به حول و قوه الهی یک عدد فیلم را چند روز پیش دانلود کردم که پس از پایان  فیلم به شدت کف کرده بودم! حکایت فیلم را اگر خلاصه بگویم از این قرار است که شخص اول داستان یک چیزی در مایه های نوه نتیجه ادیسون است و در حالی که دختر و همسرش در منزل تشریف دارندو به قولی یک محفل گرم خانوادگی را درحال مشاهده هستید دو عدد دزد بی ناموس وارد منزل شده و بعد از رفتار های بیناموسی همسرو دختر شخص اول داستان را می کشند و …

خلاصه این می شود که دادگاه یکی از دو سارق را که بنده خدا بوده و مثل آمریکا فقط نشست و ماجرا تماشا کرد {البته نه در این حد} به اعدام محکوم می کند و آن یکی که همه کار را کرده بود بیخیال می شود!

از همین جای داستان رگ غیرت شخص اول  می زند بیرون و شروع می کند عدالت خودش را به خشونت بارترین و البته زیرکانه ترین روش اجرا می کند! از قاتل شروع می کدند و قاضی و صغیر و کبیر این پرونده را از دار فانی بالا می برد! نکته جالب این است که عدالت ایشان از راه دور کنترل می شود! یعنی خود این آقای شخص اول هم در اثر یک اجرای عدالت خودساخته در زندان تشریفش را نگه می دارد! در کل به شدت پیشنهاد می کنم اگر از آن دسته هستید که  بعضی وقتها تصمیم میگیرید خودتان عدالت را اجرا کنید این فیلم را از دست ندهید! در کل این فیلم مرا یاد شعبده باز دیوید فینچر انداخت که گفتم شما هم بدانید.

پ.ن1: اطلاعات فیلم در IMDB

پ.ن2: فیلم را هم از اینجا دانلود کنید و حالش را ببرید! البته دوستان هم ولایتی اگر دم دست نداشتند تلفنی بزنند برایشان می فرستمش 🙂

7 پاسخ

  1. اخرین فیلمی که دیدم اواخر تابستون بود..changeling -معاوضه-
    با بازی آجلینا جولی :دی
    چه ربطی به این موضوع داره ؟ 🙂

  2. مرسی بابت معرفی.خیلی وقته یه فیلم درست حسابی ندیدم.میزارمش برای دانلود
    ان شالله خدا قبول کنه 🙂

  3. دو عدد دزد بی ناموس وارد منزل شده و بعد از رفتار های بیناموسی…
    خیلی باحال نوشتی…
    همه داستان فیلم رو نوشتی… به دست اندر کاران فیلم ضرر زدی…
    حالا هم که میگی فیلم رو برای همه میفرستم…
    خوب پس به من هم بده دیگه…
    ای بابا ! میگم کل داستان این نیست ، برات رایت می کنم 🙂

  4. دوست ندارم پایان های این چنینی رو دلم می خواست کل زندان می رفت تو هوا. دلم فیلمی می خواد که آخر سر پلیس ها بیچاره بشن و مجرم (این مجرم نبود، حقشو خورده بودن البته ) فرار کنه .
    مثل شائوشنگ و خیلی فیلم های دیگه !

    شعبده باز دیوید فینچر ؟!!؟
    خوب پایان داستان کلی معنی داره باید فیلم رو ببینی حتما 🙂
    منظورم شعبده باز اثر دیوید فینچر بود

  5. همه ی فیلمو که گفتی حاجی.

    لووووووووووووووول

    یه حالی هم به مینی بده رفیق

    کم پیدایی

    خبریه؟

    لوووووووووووووووووووووووووووووول
    خوب اگه ببینی فیلمو دیگه نمی گی که همه چیزو گفتم ، هیچ خبری هم نیست بیخود شلوغش نکن 🙂 ، اون هم به چشم

  6. پس با یه فیلم ژان کلود وندامی طرفیم !!
    نه داداش ، هر چی هست ژان کلودی نیست 🙂 ، البته از دید انتقامی حق باتوئه

  7. سلام
    باید فیلم جالبی باشه
    اگه وقت کنم دانلودش میکنم
    سلام
    آره جالبه حتما این کارو بکن

پاسخی بگذارید

