خواب زمستانی

سلامی و احوالی

نفسی بالا و پائین می شود و فکر کنم همین کافی باشد. درگیر کار و درس هستم در حد تیم ملی! دلم برای این زاویه مجازی خیلی تنگ شده و کلی حرف های نگفته دارم که بزنم. تا سیزدهم بهمن همین آش و کاسه است و اگر خدا بخواهد و خلق خدا نیز بگذارد اینجا را به زودی {یعنی همان 13 بهمن} غبار روبی می کنم.

این هم از حافظ :

تحصيل عشق و رندی آسان نمود اول / آخر بسوخت جانم در کسب اين فضايل

3 پاسخ

  1. سلام !
    اول…
    جمیعا منتظر خواهیم ماند
    وعده ی ما 13 بهمن…
    سلام
    تکبیــــــــر 🙂

  2. خیلی بی‌خبر بودیم از شما. منتظریم و همه جا رو آب و جارو می‌کنیم.
    مخلصیم ، ارادتمند

  3. و ز باغ می برد همه عطر و عبیر ما
    ای شط ره رونده تو ایینه ای بگیر
    بر روی و موی بیدبن سر به زیر ما
    می گفت پیر ما که صبوری به روز سخت
    حالی بیاورید صبوری به پیر ما
    چون عقل را به گوشه میخانهه باختیم
    عشق تو ماند در همه حالی دبیر ما

پاسخی بگذارید

