زندگی

گفت: میثم شرکت داره منتقل میشه تهران. من  نمی دونم چی کار کنم …

دلم ریخت و گفتم: خوب تو هم میریی تهران.

گفت: نمی خوام، نمی تونم تنها بمونم.

گفتم: سخت نگیر به پیشرفت فکر کن . حالا من نشد یه خر دیگه پیدا میشه .

گفت : میــــــــثم !

گفتم: حالا خدا بزرگه.

گفت: کاری نداری فعلا ؟

گفتم: دوستت دارم.

انگار که بعضی وقت ها باید کمی زندگی را جدی گرفت !

و البته حضرت حافظ نیز می فرماید : سخن عشق نه آن است که آيد به زبان/ ساقيا می ده و کوتاه کن اين گفت و شنفت

3 پاسخ

  1. یعنی به همین سادگی؟ مگه اون بخشی از زندگی نیست؟
    خوب چیزی نشده که ، فقط یه دیالوگ تلفنی بود، اگه این قضیه کاری رو در نظر نگیریم همه چی آرومه و ما خیلی هم خوشحالیم. مشکل فقط دوریه

  2. عشق خیلی سخت تر از اونیه که فکرش رو بکنی و پر از مشکلاتی که سر راهش هست
    دوری مشکلیه که من 4 ساله دارم باهاش و خانوادم کلنجار میرم. و حالا هم فکر کنم در جریان باشی که چی شده… هرکی از راه میرسه میگه از کجا معلوم اون بتونه مرد زندگی باشه برات؟! شاید حق با اونهاست من نمیتونم واقعیتها رو ببینم، یا اینکه بهم میگن فکر کن دوست خانوادگی بودین و اصلا ازدواجی در کار نبوده… به عنوان یه مسلمون بهش مهربونی کنید… این حرفها رو وقتی میشنوم انگار یکی داره با مشت میزنه تو سرم. و خیلی راحت میخوان که همه چیز رو به دست فراموشی بسپارم.
    و بدتر از همه اینکه دیگه اون آدم قبلی که پر از شور و عشق بود نیست امیدوارم در آینده خوب شه ولی حتما دیگه هیچ وقت نمیتونه از لحاظ جسمی و روحی به خوبی قدیم باشه. قبول کردن این مسئله خیلی برام سخته…..
    همه بدجور زوم کردن روی من و بقول خودشون دارن برای خوشبختی من حرف میزنن. یه روز با وجود مشکلات دوری خوشحال بودم اما امروز 100 تا مشکل بدتر از دوری بهش اضافه شده. بعضی وقتا میگم اصلا بهتر بود از اولش شروع نمیکردم که تا به اینجا برسه و من اینقدر زجر بکشم.
    سرت رو درد آوردم
    خیلی دلم گرفته بود، از سرنوشتی که خودم با دست خودم به وجودش آوردم.
    نمیدونم چرا این حرفها رو زدم اما خیلی دلم گرفته بود و احتیاج داشتم اینها رو به یکی بگم. احساس میکنم شما من رو بهتر از هرکسی درک کنی.
    عاطفه عزیز می دونم …
    به قول یه دوستی این نیز بگذرد … همه چیز درست میشه

  3. من دلم می خواهد
    خانه ای
    داشته باشم پر دوست
    کنج هر ديوارش

    دوستهايم بنشينند آرام

    گل بگو گل بشنو

پاسخی بگذارید

