رنگین کمان

توی دوران انتخابات، آخرین باری که بچه های سبز جمع شده بودن. یه سری از بازیگر های سینما اومده بودن. آخر صحبت همه، یک کارگردان سینما که اسمش یادم نیست از همه کمتر حرف زد. درباره میرحسین گفته بود :

میر حسین یه هنرمنده و هنرمند اهل دروغ و ریا نیست و …

و در باره ما گفته بود :

کسی که زیر بارون بمونه لذت دیدن قشنگیه رنگین کمان رو می تونه احساس کنه

راستش نمی تونم به میرحسین شک کنم ولی یه چیز داره عذابم میده که سید تا حالا کجا بودی ؟ چرا بیخیال طی کرده بودی ؟ هر چند الان که دیگه وقت این سوالات نیست ولی …

سید خیلی ها مثل من منتظر هستند که اون رنگین کمون رو ببیند، هنوز داره بارون میباره …

2 پاسخ

  1. این حرفا و فکرا ربطی هم به عید و سال نو داره؟!
    خوب آره بی ربط هم نیست ، مرور یه خاطره بود دیگه 🙂 + آهنگ جدید هیچ کس و البته بیانیه آخر میرحسین هم قلقلکی داد بنویسیم

  2. درود بر آقا ميثم گل گلاب
    خوبي داداش، راستش دلم برات تنگ شده، خانوم گرامي‌ خوبن؟
    سلام مخصوص برسونيد.
    دروغ چرا خيلي وقت بود بهت سر نزده بودم، از يادداشت «حس نوستالژيك» ات ديگه نيومده بودم، همه‌ي يادداشت‌هات رو خوندم، بايد بگم از اينكه دوباره به حال و هواي لابدان برگشتي خوشحالم.
    سال نو رو هم پيش پيش بهت شاد باش مي‌گم. اميدوارم سال جديد سبز سبز سبز باشه.
    مانا باشي و سبز
    به اميد ايراني سرشار از آزادي، دادگري و عشق
    سلام المیرا جان
    مرسی از لطفت ، من هم برات آرزوی بهترین ها رو دارم

پاسخی بگذارید

