خدا جان دو روزمانده به بهار موقع بارش برفه !؟

سلام خدا

کیف حالک حبیبی؟

من که حالم حسابی وری وله ! ببینم خدایا احیانا قرص اکس زدی بالا که آخرین روز زمستان یادت اومده که باید رو سر رشت برف ببارونی و سفید پوشش کنی ؟ اصلا به جهنم که فردا صبح قرار بود با بانو بروم گشت گذار و صفا سیتی ! ولی دلت به حال شگوفه های آلوچه نسوخت زدی خواهر و مادرشان را یکی کردی ؟

ببینم یه بار جو گیر نشوی و حال من را بگیری! اصلا خداییش خدایی ! آقایی ، سرور مایی ! دمت گرم ! اصلا به من موجود دوپا چه  که دارد دو روز مانده به بهار برف می بارد ، خودت می دانی ، اصلا برای اینکه خیالت هم راحت بشود همین فردا عصر یخبندان دومی راه بنداز و نسل من موجود دو پا را از ریشه بزن! در کل الان باید از ته دل پنجره رو باز کنم داد بزنم بگم مملکته داریم؟!

در کل خیلی مخلصیما خدا جان! اصلا خدایا شکرت!

7 پاسخ

  1. ناشکری نکن، همیشه دم‌دمای عید همچین برفی میاد. انگار زمستون داره آخرین زورشو می‌زنه ولی… بهار داره میاد!
    سال نو مبارک!
    ما غلط کنیم نا شکری کنیم 🙂 ولی اولین باره این موقع این مدل برف میاد تو رشت

  2. اصلا خدایا شکرت!به جز این چیزی نمیشه گفت
    عیدت مبارک
    به به مری خانم ، از این طرفا . متشکرم عیدت مبارک 🙂

  3. سال نو «صبر و استقامت» خجسته باد
    همینه دیگه شما شمال میبینید
    ما توی جنوب از ابتدای خلقت تا کنون برف ندیدم :دی
    شاهد هم دارم خدا شهادت میده (در حالی که به قرآن قسم میخورد که دروغ نگوید)
    همچنین رفیق 🙂 ، والله ما که دیدیم خوبش هم دیدیم 🙂

  4. درود بر ميثم عزيز
    سال نو خجسته
    مرسی المیرای عزیز

  5. سلام گيله مرد جان. منم گيلكي هستم از ديار گيلان. ساكن رشت و البته يكي از خوانندگان خاموش وبلاگت. عيد نوروز رو بهت تبريك ميگم اميدوارم سالي سرشار از شادي و سلامتي داشته باشي تي بلا مي سر. منم شبي كه برف مي اومد به فكر برف سال 83 و 86 افتادم و گفتم اي واي بايد فردا برم صف نونوايي و كلي چيز ميز بخرم ذخيره كنم اما ظاهرا خداوند منان منت گذاشت و دستور قطع برف رو صادر كرد مثل بعضي ها كه دستور قطع بعضي چيزا رو صادر ميكنن!! سلامت باشي و پايدار.
    سلام امیدجان ، خیلی خوشحال شدم از آشنایی با تو ، منم غمم گرفته بود 🙂

  6. در برف سپيد
    يار در دست يار
    با قلبي سپيد
    دنيا را عشق است
    بازي آسمان ما را چه كار
    خوش باشي كاوه عزيزم و نوروزت پر از شادماني ها
    مرسی تورج جان 🙂 ، من هم آرزوی بهترین ها رو دارم برات

  7. فقط به برف گیر نداده بودی…!
    بوخوس ره 🙂

پاسخی بگذارید

