تفاوت فرهنگ ها !

سیزده بدر 88 این عکس رو اطراف امام زاده هاشم گرفته بودم 🙂

تو اینترنت پیداش کردم 🙂

آمدم چیزی بنویسم دلم گرفته بود حسش نمی آمد، گفتم کمی شیطنت بد نیست نصفه شبی !

5 پاسخ

  1. :))))) اون غازه داره به بقیه میگه جغلان بایید من ایته لاکو تور َ کودَمُ :))
    استغفرالله 🙂

  2. نمونه بارزی از «مرغ همسایه غاز دیدن»
    پ.ن برای کامنت: عذر می‌خواهم از جسارتم!
    والله من که نفهمیدم چی شد 🙂

  3. بسیار عالی!
    فرهنگ اولی را می پسندیم!
    (-;
    D-:
    مردیکه 🙂

  4. هی سکسی 🙂
    او مای گاد 🙂

  5. وا روز روشن؟؟؟ پليس امنيت اخلاقي او طرفا نبود؟؟ گشت ارشادي؟ چيزي ؟ نهي از منكراتي؟ مملكته داريم؟؟؟

پاسخی بگذارید

