غیبت

حدود سه هفته نبودم یعنی بودم ولی خودم نبودم. به بزرگی خود ببخشید هر چند بود و نبود من در این گوشه مجازی زیاد فرقی نمی کند. به صورت محسوس در این مدت در توئیتر هر از چند گاهی می نوشتم. در کل خواستم حضور سبز و البته سلامتم را به گوش ملت همیشه در صحنه برسانم.

کامنت ها را هم، کم کم جواب می دهم.

7 پاسخ

  1. سلام
    روزگار به کام
    بودن و نبودن شما برامون فرق می کنه رفیق که هر روز سر می زنیم به این گوشه مجازی.
    خودت سبز باشی و امیدوارم به زودی زود دامنت هم سبز بشود.
    بدرود و خوشحالم از حضور سبز شما
    ————
    در فرهنگ و کیش اهوارایی ما ایرانیان سبز نماد جاودانگی و سرزندگی و شادابی ست و البته نام ماه سوم بهار هم خورداد است که خود نماد سبزی و پایندگی و جاودانگی است. خواستم یادآوری کنم که حرف سیاسی ننوشته ام بلکه دعای خیر کرده ام. 😉

  2. 1.ممنون به خاطر حضور گرمت سعادتی بود
    4.2اثر از اسکاول شین حتما می تونه به درک پیام اخلاقی داستان کمکت کنه دوست عزیزم
    3. به نظر من زمان نوشتن اصل بودنه!

  3. دوست دارم!
    کی گفته بود و نبودت فرق نمیکنه؟!
    نبودنت یه مصیبته…
    گرچه بودنت هزار مصیبت! D;

  4. تا نیست غیبتی نبود لذت حضور…

  5. سلام
    برگشتی؟
    خوش آمدی

  6. حضور محترم آقا میثم.
    راستی احوال آن «حوض»ِ کذایی چگونه است؟
    مرا بی خبر گذاشته ای و حال می کنی مرد مومن؟
    با احترام

پاسخی بگذارید

