تهران

آن قدر ها هم که می گویند بد نیستی. هنوز هم مردمانی هستند که آدرس درست بدهند به مسافر ها، هنوز هم کسانی هستند برایت بلند شوند و جایشان را به مسافرهای خسته بدهند و خیلی چیزهای دیگر… . نمایشگاه هم خوب بود و البته خسته کننده ، تنها نکته خوبش این بود که کنارم بود و کنارش بودم.

لعنت به خیلی چیزهایی که مثل دیوار عمل می کنند.

6 پاسخ

  1. تازه اگر مدت زمان بیشتری رو درش بگذرونی متوجه میشی که این تهرانی ها همون مردمای شهرهای ایران هستن که اینجا جمع شدن و گاهی وقتا کم لطفیشون بخاطر خسته کننده بودن این پایتخت بزرگه. میدونی که شولوغیو آلودگیو…
    ولی هرچی باشه با اینکه شاید روزی 3 ساعت هم پشت ترافیک بمونن حوصله و تحملشون از مردم شهرهای به جز پایتخت بیشتره.
    از تهران طرفداری نمیکنم به عبارتی دارم براش دل میسوزونم.

  2. سلام
    جمعیت زیاد و الودگی مشکل عمده شهرهای بزرگ هست تهران هم بدتر از همه این شهرها و به طبع حوصله ای نمی مونه برای حوصله داشتن هر چند مردم تهران با این گرفتاری ها هنوز با حوصله به شمار می آیند.
    یه بار داشتم از عرض خیابان می گذشتم و با این سرعت و فراوانی ماشین خیلی احتیاط می کردم یه باره دیدم یه «دست مهربان دستم رو گرفت و گفت آقا اینجا باست سریع باشی یا برو یا بمون» و منو با خودش سریع برد اون ور خیابون، ولی چیزی که برام عجیب و هنوز علامت سوال هست اینکه از کجا فهمید من رشتی هستم چون من یه جمله کامل هم با طرف حرف نزده بودم 😀
    بدرود

  3. خوب اینجا دهن باز کنی میفهمن اهل کجایی.
    من بارها پیش اومده تو مترو یا اتوبوس… یکی رو میبینم و از حالت چهره و حرکات صورتش احساس میکنم رشتیه بعد جالب اینه که یه کلمه حرف میزنه و از لهجش معلوم میشه که من درست احساس کردم
    البته همه اینطور نیستن، این واسه اون حسیه که من نسبت به همشهریای عزیزم دارم D:

  4. نمایشگاه بهانه است!

  5. کلاً ما شمالی ها ، نیست که همیشه تو اکسیژن خالص قدم می زنیم ، این دود و دم و آلودگیه هوا بهمون نمی سازه . منم آخرین بار واسه الکامپ رفته بودم .

پاسخی بگذارید

