رزومه کاری متفاوت !

امروز رفته بودم شرکت برای یک سری هماهنگی های معمولی، آقای مدیر عامل صدایم کرد که میثم بیا رزومه نیروی جدید را ببین، راست کارخودت است. با اشتیاق رفتم برگه را که دستش بود دیدم. چند صفحه ای رزومه داشت از استفاده از آفیس بگیرید تا برنامه نویسی در حد تیم ملی … آقای مدیر گفت اینها را ول کن دو خط آخر را بچسب !

من با تعجب چشمانم چهار تا شده بود، آقای محترم عضویت در نیروی مردمی بسیج مستضعفین هم جزء رزومه کاریش آورده بود والبته در زیر همین نکته ذکر کرده بود که دان یک رشته ورزشی کشتی کج است! خلاصه همه همکاران متفق القول بودند که در صورت همکار شدن ایشان با من باید در محل کار رینگ مبارزه ببنیدم تا … و البته خودم هم بسیار مشتاقم .

پ.ن: مسخره ترین بخشش به نظر من دان یک کشتی کج بود که نمی دانم از کجایشان در آورده اند!

5 پاسخ

  1. مشمول الذنبه ای اگه بگیریش!

  2. بنده خدا راستش گفته خب. یعنی بیان بیلان کاری یک سال اخیر در قالب رزومه مشکلی داره؟؟؟!!

  3. درود بر شما
    امروز هر جا بری رزومه شما رو می خوان و نگاه می کنند.
    ایشون از همه چی نوشت تا دست پیش بگیره 🙂
    بیچاره! دلم واسش می سوزه؛ فک کنم دان یک کشتی کج رو الکی نوشته ها، جدی نگیر.
    بدرود

  4. سلام

    چی‌ شد، بالاخره ، استخدام شدن یا نه؟؟؟

    بهترین ها

  5. سلام گیله مرد عزیز! خب این روزها عضویت در بسیج با کارنامه درخشان یکساله میتونه جزء افتخارات بعضی از آقایون و خانومها باشه. چرا نباشه؟ با همین کشتی کجشون به جون مردم افتادن بردنشون کهریزک دیگه داداش ! راستی در اون مورد که برام پیام گذاشتی هر وقت خواستی برام بنویس همه دیگه رو ببینیم. موفق باشی.

پاسخی بگذارید

