آرامشی که نمی توانم پیدایش کنم

این چند ماه روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سرگذاشته ام و البته هنوز هم به شدت درگیر هستم. راستش خیلی خسته ام و در تنهایی وقتی به اتفاقات گذشته و اتفاقاتی که احتمال دارد بیفتد فکر می کنم سرم تیر می کشد. فکر می کنم در حال حاضر هیچ چیزی سر جای خودش نیست. تنها مسکنی که آرامم می کند این است که موسیقی گوش کنم و ناراحتیم را درخودم بریزم. حسی دارم مثل آنهایی که درون یک چهاردیواری قرار گرفته اند و دیوارها نه پنجره ای دارند و نه دری … لحظه به لحظه نزدیک تر می شوند …

دلم برای روزهای زمستانی تنگ شده ،روز های سردی که سرمایش را احساس نمی کردم. روزهایی که آسمانش همین رنگ بود ولی آدم هایش برایم غریبه نبودند.نمی فهمم چرا آن کس که باید حرفم را بفهمد نمی فهمد.

2 پاسخ

  1. معمولا اینطوریه که اونی که آدم دلش میخواد حرفت رو بفهمه، نمیفهمه !
    خیلی زیبا حرفهای دلت رو مینویسی، چه خوبه که جایی رو برای دل نوشته هات داشته باشی، نوشتن گریه کردن موسیقی مثل یه شخصیه که آدم درد دلشو بهش بگه و سبک شه.
    اما کاش سبک میشدیم
    کاش دوران خوشی هیچ وقت تمان نمیشد…
    امیدوارم همیشه خوش و بی دغدغه باشی در کنار کسی که دوستش داری.

  2. این اقتضای کره خاکی هست که هیچ چیزش سر جای خودش نیست فقط ما تا حد امکانات خودمون کمی نظم بهش می دهیم و یا از خیر بعضی چیزها میگذریم، زندگی یعنی همین! دردسرهایی که باید یا تحمل کنی یا درستشون کنی و یا دور شون بزنی.
    در واقع وقتی میخواهیم کارها رو دلخواه خودمان کنیم این وضعیت پیش میاد و به طبع هر چه آشفتگی و بی پناه بودن بیشتر کلافتگی و درماندگی بیشتر.
    و صد البته بهتره امیدوار بود و برای روزی بهتر تلاش کرد و سعی کرد و خب این رو هم پذیرفت که گاهی نمیشه و یا نمی تونم خب طرف آدم هم این وسط خیلی مهمه و معمولا خود ما هستیم که آخر از همه راه چاره یا تصمیم نهایی رو می گیریم و بی گمان تصمیمی که می گیریم ممکنه اشتباه باشه و این هم طبیعیه خب آدم اشتباه میکنه! همه اینها سر هم یعنی زندگی و اگه دوست نداری می تونی عوضش کنی
    راه دیگه و روش دیگه رو امتحان کنی و از گذشته درس بگیری.
    برای شما مهمترین کار اینه که موقع امتحانات هست پس یادت باشه درس، درس و درس
    موفقیت و پیشرفت دردسر رو هم کم میکنه وگرنه قوز بالا قوز
    ولی این رو بدون همیشه دلتنگی وجود داره، خیلی ها حرف ادم رو نمی فهمند، باید قوی بود و من و شما هستیم که زندگی خودمون رو تغییر می دهیم، پدر و مادر اگر چه مهربانند ولی بیشتر به خودشون و دل خودشون فکر می کنند تا دل و حال و روز فرزندان…
    روزهای خوش و گرم بهاری برایت آرزو می کنم

پاسخی بگذارید

