22 خرداد 88

نگین اهل سیاسی بازی و این که طرز فکر سیاسی خاصی داشته باشد نیست، آن روزها که انتخابات نزدیک بود می گفت که اصلا رای نمی دهد و چه فرقی می کند که چه کسی رای بیاورد و این حرف ها … . آن دوران به هر نحوی که می شد سعی می کردم به عبارتی پرزتنش کنم برای اینکه به میرحسین رای بدهد. تا آخرین روز هم نمی توانستم مطمئن باشم که رای می دهد یا نه. شب هماهنگ کردم که فردا با هم برویم و رای بدهیم، حس قشنگی بود.صبح که از خواب بیدار شدم شروع کردم به زدن ولی انگار که او هنوز خواب بود و من عصبانی از این موضوع بیخیال شدم و خودکار آبی و شناسنامه را برداشتم و با سهند، رفتم به نزدیک  ترین صندوقی که در هنرستان 15 خرداد بود. صف طولانی و گرمای هوا کلافه کرده بود هردویمان را. از روی فضولی گفتم سرکی بکشم ببینم شاید آشنایی پیدا کردم و سریع رای دادیم و رفتیم پی کارمان. وارد حوزه که شدم چشمم چهارتا شد. نصف برادران ارزشی باشگاه پشت میز بودندو البته همه از احمدی نژادی های تیر به حساب می آمدند. با دیدن من نیششان باز شد و گفتند به به آقا میثم … . وحید گفت می خوای به مهندست رای بدی ؟ گفتم تا کور بشی … خلاصه خندیدیم و سرو کله هم زدیم و رای هم دادیم رفتیم. حس خوبی داشتم ، مطمئن بودم که برنده می شویم ولی … در همین حین موبایلم زنگ خورد، نگاه کردم دیدم به به نگین بانو هستند. تلفن را جواب دادم، وقتی فهمید که من رای دادم عصبانی شد و گفت حالا که این کارو کردی و تنهایی رفتی من میرم به احمدی نژاد رای میدم تا حالت رو بگیرم … . اون هم رفت محلشون رای داد و تا شب تلفن من رو جواب نداد. بعدا مشخص شد که بانو هم دست در دست ما داده و فقط برای درآوردن لج اینجانب نام احمدی نژاد را به زبان آورده!

حکایت شب را هم که همه می دانید، همه تا صبح بیدار بودیم و سرخوردگی و غم و البته آمارهای شگفت انگیز!

پ.ن:  این مطلب در راستای بازی وبلاگی امین خان ثابتی نوشته شده و فقط ارزش ثبت در تاریخ را دارد.

6 پاسخ

  1. درود بر شما
    ما هم رای دادیم !!! … و 22 خرداد برای همیشه تاریخی شد …
    سیاهی می ماند برای ذغال …

  2. دل آدم از يادآوري اون روزا ميگيره…

  3. میثم جان … میثم جان…

  4. […] – روزنوشت‌های یک گیله مرد: ۲۲ خرداد ۸۸ […]

  5. سلام ميثم جان! چرا فيلتر شدي؟!! من با فيلتر شكن برات نظر مي نويسم. مواظب خودت باش.

  6. درود بر شما
    آخیش! از فیلتر در اومدی
    نگران شده بودیم رفیق
    سربلند و پیروز باشی

پاسخی بگذارید

