کجام ؟

همین نزدیکی ها ، نه خیلی دور نه خیلی نزدیک. دنبال خودم می گردم. کسی از من خبر نداشت، کسی هم نتوانست پیدایم کند. خودم را دارم پیدا می کنم. شما هم بگردید خودتان را پیدا کنید، آنقدر حال می دهد.

برمی گردم، به زودی 🙂

5 پاسخ

  1. به روی چشم!

  2. ما گشتیم هم خودمون رو پیدا کردیم هم دوستای خوب.
    بگرد …
    جوینده یابنده است.
    🙂
    بدرود

  3. درود
    کار خوبیه
    که اگه توش موفق باشی بهترم خواهد بود
    آقا هروقت برگشتی:
    من یه وبلاگ ساختم تو blogspot
    آما نمیتونم لینک اضافه کنم
    شما احیانا بلد نیستین؟
    پایدار باشید
    بدرود

  4. درود بر شما
    خسته نباشید
    بنده بروزم
    به وبلاگ بلاگر من هم در لینکهام سر بزنید
    بدرود

  5. کجا خودتو پیدا کردی! تو شهری که 2 تا از آلوده ترین رودخانه های جهان را داره! تو کشوری به ظاهر اسلامی که فاسد و نماز خونش هر دو چادر سر میکنن!
    تو کشوری که بهت دروغ میگن و حق اعتراض نداری و …
    تو شهری که مدسه به قول خودت تو زندان دین و دانش داره!
    اسکمو 300 تومانه! به زود میبرنت سربازی! پارتی نداری کار نداری! پوست آرنج دست شبیه … هست…
    کاش هرگز خودمو پیدا نکم تا زمانی که اینجا هستم.

پاسخی بگذارید

