بودن یا نبودن !

آخرین باری که مطلبی در اینجا منتشر کردم باز می گردد به دوران کشف آتش توسط انسان، جای بسی خوشحالیست که حداقل به خودم جرات دوباره دادم که سرو سامانی به  این زاویه مجازی بدهم. در این دوسال خیلی ها به این درد ننوشتن دچارشده اند. شاید اصلی ترین دلیلش سرخوردگی از فیلتر شدن دسته جمعی وبلاگ های وردپرسی بود که مانند کشتار دسته جمعی ناراحت کننده بود، هست و احتمالا خواهد بود. راستش حوصله واکاوی دلیل گشادی مزمن خودم را ندارم فقط خواستم با نوشتن این چند خط ترک عادت ننوشتن را بشکنم و سعی کنم کم کم دوباره به روزهای خوب گذشته برگردم. ناسلامتی زمانی برای خودمان دست به کیبرد بودیم اساسی.

پ.ن: وردپرس چقدر تغییر کرده!

4 پاسخ

  1. سلام
    خیلی خوشحال شدم که دیدم پست جدید گذاشتی
    در مورد این فیلتر کردن هم واقعا بی عقل عمل کردند
    wordpress + blogger آخه چرا ؟ دلیل هم ندارند !
    سعی کن دوباره بنویسی !
    اصلا سرویس دهنده وبلاگت رو تغییر بده
    شاید سر حال اومدی و دوباره نوشتی
    منتظرم 😉

  2. درود بر شما
    من خواننده همیشگی شما بودم و نبودنت کاملا احساس می شد و خوشحالم آمدی.
    قلمت و یا به عبارتی کیبردت گرم رفیق
    🙂

  3. 🙂
    خوبه که همیشه باشی!

  4. همیشه با نوشتن موافق بودم و هستم اما متاسفانه از دستم بر نمیاد! با تغییر سرویس دهنده وبلاگ موافق نیستم. حداقل یه دامینی چیزی بود شاید

پاسخی بگذارید

