آن میرزاقاسمی را بخور!

 کلا ژانر وطنیِ آن قورباغه را قورت بده، برای من خوردن میرزا قاسمی ست!  با وجود اینکه گیلکم به هیچ وجه نمی تونم با این خورشت محلی کنار بیام، صغیر و کبیر  گفته اند که اگر یک بار بخوری مشتری می شی، ولی باز هم نمی تونم اصلا فکرش رو بکنم که نزدیکش بشم.  حالا اینو گفتم تا به اینجا برسم که قبول بعضی از اشتباه ها برای من از خوردن میرزا قاسمی هم سخت ترست، حالا ببینید چه خبره  که خوردن میرزاقاسمی از قبول آن اشتباه راحتت تر است!

پ.ن: دوستی داشتم وقتی می خواست برام مثال این چنینی بزنه؛ می گفت: میثم فکر کن سخت ترین کار دنیا که می خواهی انجامش بدهی از این که سرت را در ماتحت خوک  فرو کنی راحت تر است!  یک خنده احمقانه هم چاشنی آخر کلام می کرد که بله تو می تونی!

8 پاسخ

  1. اون بنده خدا راست میگفت.

    عکس دوست عزیزمون آقای چه گوارا آنجا چه می کند؟

  2. درود بر شما
    خب همیشه گفتن قبول اشتباه یه نوع شجاعته واز انجایی که شما رو شجاع می بینم پس می گم: شما می تونی!
    گاهی پذیرفتن اینکه اشتباه کردیم بهتر میشه باهاش کنار اومد و البته ادم تصمیم نهایی رو خودش بگیره می تونه بگه خودم کردم حالا هم اشتباه بوده می پذیرم.
    من فکر می کنم اونی که داره زندگی میکنه اشتباه هم میکنه، مهم اینه که تکرار نشه و درس گرفته بشه.

    به هر صورت موفق باشی 🙂

  3. آبروی مارو بردی که گیله مرد !
    اصلا به قول اِتی (قهوه تلخ ) : گیله مردی که میرزاقاسمی نخوره ، خوب حتما باقالا خورشت می خوره 😀
    اما از شوخی گذشته به نظرم یک بار شده تست کن !
    اصلا بمون بعد امتحانات میریم باهم بیرون و یک پرس میرزاقاسمی به بدن می زنیم چطوره 😀 ?!

    • :)) بله بله باقالی خوروش که مخلصشم :))
      تست رو اصلا فکر نکنم بتونم با بادمجون مشکل دارم اساسی =))

  4. من یه بار خوردم، مشتری نشدم

پاسخی بگذارید

